keskiviikko 15. heinäkuuta 2020

Kesähommelit paketissa ja syksy ajatuksissa

Jes! Nyt oon saanu tehtyä ja palautettua kaikki opettajilta saadut kesätehtävät. Kaikki kuusi. Osa oli helppoja, osa vaati enemmän työtä ja tämä viimeisin... aiheutti harmaita hiuksia, mutta ystävän avulla sain senkin tehtyä. 😊 Tehtävänannosta sain käsityksen, että tuotoksen pitää olla kovin taiteellinen ja siinä kohtaa mulla iski pieni ahdistus. Mä en pidä itteeni mitenkään taiteellisena ihmisenä. Ilman ystävän apua olisin varmaankin jättänyt tehtävän siihen kuuluisaan viimetippaan ja tehnyt äkkiä vaan jotain. Nyt olen ihan oikeasti tyytyväinen lopputulokseen eikä tullu ees kiire. 😊

Käytiin vielä aherruksen jälkeen tuulettamassa aivojamme, siis kävelemässä. 😊

Mun kai pitäis siivota, rakkaani tulee jälleen huomenna luokseni. Mutta ei sitä kyl varmaan kauheesti kiinnosta, oonko mä imuroinu vai en... Oikeasti täytän tässä kalenteriani, wilmaan on tullu syksyn lukkarit! IIIK ja JEEE. Luvassa on tiivis loppupaketti kevään tuotantoeläin- ja pieneläinkursseista, jotka KORONAN takia jäivät vähän kesken, ja sitten on seuraeläin-kurssi ja EKSOJA! Eksoottisia eläimiä, eli liskot ja kilpparit ja hämähäkit ja käärmeet ja...?

Mä oon kuin joku pieni lapsi menossa ekaluokalle syksyllä, kun oon ihan tohkeissani KOULUN ALKAMISESTA (tai jatkumisesta). Haluisin ostaa uusia kyniä ja vihkoja ja kansioita, mut oikeastaan en tarvi mitään uutta. Se vaan niinku KUULUU tähän syksyn alkuun. 😁

Koulu jatkuu 10. elokuuta.

EDIT: Ei lukujärjestystä ollutkaan kuin vain 11. syyskuuta asti 😒

1 kommentti: