lauantai 17. kesäkuuta 2023

Olin treffeillä.. Ja hain mun uuden hupparin postista!

Juu-u, ei sitä koskaan tiedä, mitä kaupassa tulee vastaan. Tai ei tullu vastaan, vaan tuli mun kassalle ostoksille.. Sitten laittoi kaveripyynnön Facessa. Hyväksyin, koska meillä oli pari yhteistä kaveria ja näytti muutenki tutulta. (yleensä en muista juurikaan ketään, joka mun kassan ohi kulkee, jollei sitten kulje todella usein) Sitten hän alkoi laittaa viestiä Facessa. Sitten vaihdettiin numerot ja alettiin viestitellä Whatsappissa.. Sitten päätettiin tavata. Sitten tänään nähtiin mun töiden jälkeen. Käytiin tosi romanttisesti syömässä Subissa, koska mä tulin suoraan töistä (työvaatteet päällä hahahah😂😧) ja oli hirvee nälkä!

Oli kiva tavata tällee töiden ulkopuolella. Tosin tapaaminen jäi lyhyeks, koska olin töiden jälkeen tosi väsynyt ja oli kuuma ja halusin kotiin.. Ehh! 😳 Mä en oikeesti oo kovin hyvä tämmösissä "deittijutuissa". 

Haluun ottaa sillee aika iisisti, mutta ei kavereita koskaan oo liikaa, jollei tää tästä nyt mihinkään kehity.

Sit tosiaan, mun ihana uus huppari saapui! Menis noi helteet nyt ni sais pitää tuota!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti