keskiviikko 14. kesäkuuta 2023

40 vuotta.

 



 (Yllä olevat kuvat parin vuoden takaa.)

Jep, sunnuntaina täytin 40 vuotta. Sen suurempia juhlia viettämättä, koska menin iltaan töihin. Vanhemmat tosin yllättivät mut kutsumalla mut ulos syömään :) Mä söin fetabroileria kasviksilla ja bataattiranuilla, oli tosi hyvää! Tuon annoksen jälkeen oli hyvä mennä töihin illaksi. :)

Oli hauska sattuma, kun tuon Bistron ohi ajoi pari mun tuttua ja ne pysähtyi ja toinen huusi ikkunasta Onnea ja toinen oikein nousi autosta onnittelemaan :) 😳 Sain muutenkin paljon onnitteluja, niin facessa kuin viesteillä. Kiitos kaikille! 💓

Töitä oon täs painanu viis päivää putkeen, tänään oli vapaapäivä, paitsi että oltiin sovittu iskän kanssa, että laitetaan mun terassia kuntoon tänään. Joten aamulla kl 8 iskä tuli ja alettiin öljymaalata tuota mun kulahtanutta terassia. (Oli pakko alkaa ajoissa aamulla, kun aurinko ei vielä paistanut suoraan terassille. Sinne alkaa aurinko paistaa siinä puoliltapäivin.)

Ennen:

Jälkeen:

Mä halusin myös, että poistetaan tuo hirveäksi rähjääntynyt kaide pois, mun mielestä tuli paljon siistimmän ja avaramman näköinen! Ja muutenkin terassi näyttää nyt todella hyvältä!

Terassikalusteet oli pakko tietty jättää talonseinustalle nurmikolle siksi aikaa kun tuo öljymaali kuivuu. Illalla jossain vaiheessa voin siirtää ne takaisin terassille. Ja niitä ei voinu jättää tuohon terassin edustalle, kun aavisteltiin, että ruohonleikkaajat tulee tänään. Niinhän ne sitten tulikin.

 Ja juu, yks päivä ennen töitä kävin hengailemassa Tokmannilla, ja spontaanisti ostin tuollaiset pelikortit. Mitään hajua ei oo miten sitä pelataan.. On kuulemma tikkipeli, mutta en mä tiedä miten tikkiäkään pelataan 😂 Mut ehkä joku tietää.


Tällaista tällä kertaa. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti