torstai 8. kesäkuuta 2023

Muutama kiva vapaapäivä (ja ei niin kiva lääkäriaika)

Mul oli tässä muutama vapaapäivä. Siis yhteensä viis! Nyt onkin sit tulossa viis työpäivää putkeen.

Pari päivää lepäilin himassa. Tein yhden spontaaniostoksen netistä, eli HelGoodsilta tilasin Pilluminati-hupparin, jota oon kuolannu jo kauan! :D Ihan_sairaan_siisti! Odotan!


Sit tiistaina mun vanhemmat kävi mun luona. Ne toi mulle terassikalusteita (vihdoin viimein melkein puolentoista vuoden tässä asumisen jälkeen mulla on terassilla pöytä ja tuolit! Tähän asti mun terassi on ollut surullinen ja tyhjä)

Tosin heti en päässyt nauttimaan iltapäiväkahvia terassilla, kun satoi kaatamalla vettä:

Tiistaina sain myös ensimmäisen amppelini (mä oon tosi huono kasvien kanssa.. Mulla oli ystävältä saatu anopinkieli(?), mutta adoptoin sen mun äidille, koska hankin kissan enkä uskaltanut pitää kasvia). Petunia, tosi söpö, mutta kuva on vähän kehno.

Myös anopinkieli on jälleen mulla, nyt kun ei ole Sirpa-kissaa enää.. :(


Eilen lähdin vanhempien luo. Auttelin vähän rantasaunan ja grillin ikkunoiden ja sisätilojen pesussa/siivouksessa. Ei ollenkaan huonot näkymät:

Tänään palasin takasin kotiin. Mulla oli ensin ei-niin-kiva lääkäriaika, eli koska täytän sunnuntaina 40 (!!), niin mulle tuli kutsu kohdunkaulansyövän seulontaan. Eli ronkittavaks jouduin jälleen, mutta tottakai varasin ajan ja kävin siellä. Tärkeää, vaikka hyvin epämiellyttävää! sattui niin hemmetisti

Sen jälkeen oli vuorossa jälleen vähän shoppailua ja kahvittelua vanhempien kanssa. Käytiin ostamassa mulle terassituoleihin pehmusteet:

Ja käytiin kahvilla. Käytiin myös tiistaina ns. etukäteen "Päivin synttärikahveilla ja -leivoksilla", koska oon synttäripäivänäni töissä. Tiistaina nautittiin mansikkaleivokset. Tänäänkin vanhemmat valitsi samanlaiset mansikkaleivokset, mä taas tämmöisen kuppileivoksen:

Oli ihanaa!

Kotiin päästyäni käsittelin nuo terassituolien pehmusteet semmosella Textile Protectorilla ja annoin niiden olla hetken aikaa ulkona tuulettumassa. Otin toki ne jo sisälle, koska a) ehkä sataa, ehkä ei, b) linnut kakkii.

Huomenna sitten taas töihin! Oikein kiva! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti