torstai 24. joulukuuta 2020

Rauhallista joulua kaikille!

Työssäoppimisjakso päättyi, joululoma alkoi. 

Sain ystävänaapurilta mun kämpän oveen hienon koristeen:

 

 

Miehen luota löysin tuollaisen kuusen, joten saatiin hänenkin asuntoonsa vähän joulua:

 

Nyt olen viettämässä jouluaattoa vanhempien luona, ja löysin varastosta tuollaiset koristeet. Itse asiassa nuo tontut ja tuo sydänvalosarja lasipurkissa ovat mun koristeita, jotka ovat muuttojen aikana päätyneet vanhempien varastoon. Huomenna ne kyllä lähtevät mun matkaani jälleen.

Vietämme nyt näin miehen kanssa joulua, että ollaan omilla tahoillamme aatto, sit joulupäivänä kahdestaan ja tapaninpäivänä vielä kyläillään ja sitten kohti uuttavuotta mun asunnolla.

Mä meen kohta saunaan, sit syödään jouluateria ja sen jälkeen jaetaan lahjoja! 🎅🎄

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti