torstai 11. heinäkuuta 2019

Me ollaan kihloissa!

Näin siinä kävi, että tiistaina mut rengastettiin. :)

Sunnuntaina käytiin mun vanhempien luona, kun äidillä oli synttärit, ja silloin mieheni oli isältäni pyytänyt mun kättä. Maanantaina ruokakauppareissun yhteydessä, Cittarissa, poikettiin Kultajousessa kattelemassa ja sovittamassa sormuksia. Mä olin kuvitellut ja miehellenikin sanonut, että mun sormen koko on 17, joten oli tosi hyvä, että sovitettiin sormuksia, koska paljastui, että sormeni koko onkin 15.5.... :D

Mies varasi sormukset ja kertoi hakevansa ne sitten "joku päivä". Jäin odottelemaan. :D

Kaikki tapahtuikin sitten kovin äkkiä. Jo tiistaina me käytiin taas Cittarissa. Kahviteltiin siellä mun vanhempien kanssa, ja oli siinä muutama sukulainenkin sattumalta paikalla. Sitten mieheni sanoi mulle, että mennään käymään tossa Kultajousessa. Mä ihmettelin, et miks sinne nyt tarvii taas mennä, ku just eilen oltiin siellä ja varattiin sormukset. Mies sanoi, että täytyyhän niitä sovittaa. Mä sanoin, että niitähän sovitettiin... En tajunnu mitään. Soviteltiin ja katteltiin sormuksia sitten, kunnes mies sanoi, että me otetaan ne nyt. :D

Sitten mieheni käveli reteesti sormusrasia kädessään ja huikkasi mun vanhemmille, että mä vien tän tytön nyt. Ne jäi suu auki kattomaan.

Mentiin yhteen toiseen kultasepänliikkeeseen kaiverruttamaan sormuksiin nimet ja päivämäärä ja laitettiin sormukset sormiin. Mitä sitä turhaan mitään krumeluureja järkkäämään. :D Ollaan semmosia, että turhat hössötykset sikseen. :D


Käytiin Kotipizzassa syömässä Kotzonet ja kahvilassa jälkkäriks jäätelöannokset.



Keskiviikkona lähettiin kesäretkelle/kihlajaismatkalle Somerolle Hiidenlinnaan. Otettiin parit kihlajaiskuvat ensin mun vanhempien luona.




Hiidenlinna on ihan mieletön paikka. Siellä on niin paljon pieniä yksityiskohtia, että joka kerta löytyy jotain uutta, kun kuvia katsoo.




Maailman suurin puukko. 5 metriä korkea ja painaa n. 500 kg. Puukon terään on ihmiset kirjoittaneet nimikirjoituksiaan.

 Portaat yläkertaan.

Biljardipöytä.
 Lattiassakin oli kuvioita.



 Kaappikello.

Pieni kirkko.

Kirkon seinässä oli Hiidenrukous.



Ostettiin sydänlukko, jonka pintaan yritettiin kaivertaa meidän nimet, mutta homma osoittautui todella vaikeaksi, joten annettiin olla. :D

 Lukko kiinnitettiin tietenkin Rakkauden sillan ketjuun ja avain heitettiin pöpelikköön. :D


 

Käytiin tietenkin myös pussauskopissa. Kun mentiin sisälle ja suljettiin ovi, huone oli ensin täysin pimeä. Sitten sinne syttyi discovalot ja discopallo alkoi pyöriä ja kaiuttimissa soi "Minttu sekä Ville". :D
 




 Jättiläinen ja joku peikko.



Kotimatkalla poikettiin vielä Urjalan makeistukussa. Ostettiin ihan riittävästi karkkia ja suklaata.... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti