maanantai 7. kesäkuuta 2021

Mitä tässä oikein on tapahtunut

En tiedä, onko kukaan täällä minua edes kaivannut, mutta ajattelin tulla kertomaan, että olen elossa. Olen pitänyt taukoa kirjoittamisesta, ja suoraan sanoen en ole aina edes muistanutkaan, että minulla on blogi. Ei ole ollut fiilistä kirjoittaa, toisaalta on ollut niin paljon kaikkea sellaista elämässä, mistä en edes halua kirjoittaa täällä. 

Hiihtoloman jälkeen osallistuin samaan aikaan sekä hevos- että koirakurssille. Käytännössä niin, että olin läsnä hevostunneilla ja tein itsenäisesti koirakurssin tehtäviä. Alkuun oli etäopiskelua, välissä pieneläinhoitoviikko, sitten vähän vielä etäopiskelua ja lopulta päästiin muutamaksi päiväksi lähiopetukseen.

Sitten, 19.4. aloitin hevostyöharjoittelun, joka kesti 21.5. asti. Oli aivan mahtavaa ja ihanaa! Toki fyysisesti raskasta, mutta silti. 

27.-28.5. osallistuin ensiapu 1-kurssille ja sain todistuksen.

Sitten luin hevosen ruuansulatus -kokeeseen, joka oli 31.5. Meni kai ihan ok, kun opettaja ei ole ainakaan lähettänyt mitään viestiä, että se pitäisi uusia.

Sitten olen ollut vapaalla. Ja huomannut, että kotona joutilaana oleminen ei sovi mulle. Alkaa seinät kaatua päälle. Alkaa rakas ärsyttää, kun kumpikin on kotona jatkuvasti. Pienessä yksiössä. En voi lähteä edes pidemmälle kävelylle, koska jalkani otti itseensä hevostöissä ja on edelleen todella kipeä. Siis reisi jotenkin revähti tai jotain. En ole käynyt lääkärissä, koska se sanoisi vain, että syö buranaa ja lepäile, menee ajan kanssa ohi. Syön buranaa, makaan sängyssä ja katselen Netflixistä sarjoja. Ei sovi mulle ei.

Joten, huomenna lähden maalle hermolomalle ja töihin. Vaihtelua arkeen, ja koska tämä loma-/työkohde sijaitsee vanhempieni luona, pääsen nauttimaan täydestä jääkaapista, saunasta, uimisesta... Ja erilaisista töistä. Töihin liittyy ainakin vuokramökkien siivoamista, ehkä ruohon leikkaamista... kaikenlaista maalaistaloon liittyvää...

Kaiken tämän ohella mun pitää kirjoittaa liiketoimintasuunnitelmaa, joka ikävä kyllä kuuluu myös mun opintoihini. Vaikea tehtävä, koska pitää kuvitella joku yritys, mihin sitten pitää tehdä tuo LTS. Huoh.

Mutta tällaista tänne.

Hyvää kesää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti