maanantai 22. kesäkuuta 2020

Ooops, I did it again!

Hejsan, hoppsan. ANTEEKSI tää laittoman pitkä blogitauko. MUTTA tässä on ollut vähän kaikenlaista.

Mun henkilökohtainen koronakriisi on vihdoin laantunut, mikä mahdollistaa edes jonkinlaisen sosiaalisen elämän. Ja yleensä elämän. Otin pandemian henkisesti todella raskaasti ja se vaikutti kaikkeen. Olin todella stressaantunut ja väsynyt. Lisäksi etäopiskelu toi lisää työtä ja stressiä. Teams-sovellus ei jostain syystä toiminut mulla kunnolla, eli yhteys oli todella surkea enkä saanut selvää luennoitsijoiden puheesta. Tuntui hyvin turhauttavalta istua monta tuntia kuuntelemassa särisevää siansaksaa. Tehtäviä meille lähetettiin vähän joka tuutista, ja koska olin jo valmiiksi ahdistunut, tuntui hyvin työläältä etsiä päivittäin uusia tehtäviä sähköpostista, OneNotesta, Teamsista, Moodlesta... Ja tehtäviä oli paljon.

Yksityiselämässäkin oli ahdistusta ja stressiä. Pelkäsin, että vanhemmat saa koronan (ne on yli 70-vuotiaita), että veli tai sen vaimo saa koronan (veljen vaimo on sairaanhoitaja), että mieheni saa koronan (perussairauksia), että minä saan koronan. Parisuhde muuttui toki jo mun opiskelujen alettua kaukosuhteeksi, mutta koronan aikana emme nähneet toisiamme pariin kuukauteen. Ihan vain, koska mä pelkäsin koronaa.

Nyt ollaan nähty sitten useammin. Ja rakkaus kukoistaa. :)

Teams-luennot päättyivät toukokuun lopulla, mutta kesätehtäviä saatiin kiva pino. Osan olen jo tehnyt ja palauttanut, vielä on pari sellaista tekemättä, joiden deadline on vasta heinäkuun lopulla.

Toukokuun lopulla avattiin grillikausi rakkaan kanssa (tosin ei kyllä sen jälkeen olla pahemmin grillailtu...)
(en osaa käyttää tätä uutta bloggeria, siksi kuvat saattaa olla vähän vinksin vonksin...)

Mulla oli synttärit 11.6. ja sitä vietin rakkaani kanssa. Käytiin pizzalla ja hengailtiin. :)



Juhannusta vietin myös rakkaani kanssa. Ei tehty mitään sen kummempaa ku katottiin leffoja ja hengailtiin alkoholittomasti :)

Tää helle on ahterista. En tykkää. En oo koskaan tykänny kovin kuumasta, sellanen 20 astetta ois riittävä. Ärsyttää, kun hiki valuu koko ajan ja on semmonen nihkee olo, vaikkei edes tee mitään. Mieluummin pukeutuisin huppareihin ja pitkiin housuihin (vartalo-ongelma, ongelmavartalo). Ostin uuden hienon hupparinkin.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti