torstai 27. kesäkuuta 2019

Joku on syönyt mun motivaation

Anteeksi pitkä tauko kirjoittamisessa! Multa on kadonnu motivaatio, vähän niinku kaikkeen. Ehkä olen masentunut, ahdistunut, väsynyt, mitä näitä nyt on... En jaksais lähtee kotoo mihinkään, en jaksa kirjottaa... pakotan itseni tekemään asioita.

Rakkaudessa kaikki hyvin. Töissäkin käyn edelleen. Tukan väri muuttui sinimustaksi tässä joku päivä. Vanhenin. Vietettiin juhannusta.

Tässä kuvia, kun tekstiä ei irtoo.




 Juhannusaaton olin töissä, juhannuspäivänä menin kullan kanssa mun vanhempien luo. Syötiin, saunottiin, uitiin (tai no kastettiin talviturkki) ja syötiin ja kahviteltiin. :) maaseudulla oli mukavaa.



Sain vihdoin verkkokaupasta tilaamani paidan! Kuvaa mua todella hyvin. Kullalla on samanlainen muuten, mutta täysi paristo-kuva. :D kuvaa sitä todella hyvin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti