torstai 26. syyskuuta 2019

Anteeksi järkyttävän pitkä tauko!!!

Jälleen pahoittelen kirjoitustaukoani. Elokuun pari viimeistä viikkoa meni ahdistuneisuuden vallassa, välillä oli parempia päiviä, ja sitten taas olen ollut jotenkin henkisesti uuvuksissa. Mulla se menee niin, että kun on hyviä päiviä, niin silloin ne on aivan loistavia, ja kun on huonoja päiviä niin ne ovat täysin perseestä enkä pysty mihinkään. Välillä on sellaisia päiviä, kun mikään ei tunnu miltään enkä pysty edes kunnolla ajattelemaan mitään.

Niistä huonoista päivistä en ala kertomaan, mutta mitä hyvää tässä onkaan tapahtunut?

No, mulla ja mun miehellä oli nelikuukautispäivä ja lähdettiin viettämään sitä Ähtäriin, koska pandat!!! Oli aivan ihana päivä. Matka tietysti oli pitkä, n. 3 tuntia autolla taukoineen (ja eksymisineen...), mutta oli se sen arvoista. Ja myöskin lippujen hinnan arvoista! Ensin pandat nukkui ja vain käänsi kylkeään, mutta kyllä ne siitä sitten tokeni ja lähtivät ulos syömään bambua. :D

Kierrettiin katsomassa myös muita eläimiä. Harmi vaan, ei nähty lumileopardia. Mutta niinhän se on, että monet eläimet saattavat nukkua juuri päivällä ja jotkut ehkä mennä piiloon suuria katsojajoukkoja.

Huippureissu!


Viime viikolla toteutin pari pitkäaikaista unelmaani sillee ex tempore. :) Lähdettiin mieheni kanssa käymään Tampereella ja siinä sitten kun kuljettiin tatskaliikkeen ohi niin päätin ottaa tatuoinnin. :D onneks tatuoijalle sopi juuri sillä hetkellä, koska kyse oli niin pienestä tatuoinnista. Ja hinta sopi mulle, koska kyse oli niin pienestä tatuoinnista. :D Otin siis vasempaan ranteeseen pienen puolipisteen ; . Puolipiste tarkoittaa, "your story is not over yet", eli tarinasi ei ole vielä lopussa, tai ns. elämä jatkuu!

Sitten kuljettiin rastaliikkeen ohi, ja päätin että NYT otan ne rastat, joista olen niin kauan haaveillut! Sain ajan parin päivän päähän, jolloin ajettiin takaisin Tampereelle mun kuiturastat kassissa ja mentiin laitattamaan ne mun päähän. :) Siinä meni jotain pari tuntia kun kaks ihmistä niitä punoi. Punomisen jälkeen ne "sinetöitiin" kiinni. :) Vähän yli 60 rastalisäkettä.

Muuten ei oo mitään kummempaa. Oon sairaslomalla uupumuksen vuoksi vielä ens kuun, sitten katotaan mitä seuraavaksi. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti