torstai 8. elokuuta 2019

Paluu blogitauolta

Laitan nyt pienen kuvatiivistelmän viime viikoista. En oo jaksanu kirjoitella tänne, kun mulla on ollu niin vetämätön ja ahdistunu olo... Lähinnä oon saanu itseni ahdistuneeksi ajattelemalla ja suunnittelemalla liikaa tulevaisuutta. Nyt pitäis keskittyä enemmän elämään päivä kerrallaan. Helpommin sanottu kuin tehty... Mutta yritän.

Ensimmäiset kuvat meidän kihlajaiskahveista.





 Sitten yks päivä käytiin mun vanhempien luona, ja keräsin vähän puna- ja mustaherukoita pakkaseen.

 Käytiin yks aamupäivä pelaamassa bilistä.


Viime viikolla käytiin eräällä maitotilalla kattomassa lehmuja.


Maistettiin tuoretta lehmänmaitoa. Tai ei se mulle mikään uutuus ollu, ku oon maitotilalla kasvanu...
 Siellä oli söpö misumasu:

Kävin yks ilta kävelyllä, katsomassa sorsia. Yks nukku uidessaan...

...yks nukku kivellä...
 ...yhellä oli pesuhetki...
 ...ja yhellä oli ruokatauko.
Tämmöistä. Katsotaan miten jaksan seuraavan kerran kirjoitella...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti